Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz z kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

 

lniana moda
ul. Podgórna 14, 87-126 Obrowo

 

 

Chcesz dokonać zwrotu 

bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu! 

Na zwrot/wymianę masz 14 dni od daty otrzymania towaru.

Odeślij go do nas na adres:

lniana moda
ul. Podgórna 14, 87-126 Obrowo

 

Pamiętaj, aby do paczki dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz zwrotu. Można skorzystać z w/w wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

PAMIĘTAJ, ŻE

Podstawowym warunkiem wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym (czysty, pozbawiony zapachu np. kremy, perfumy).

Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto w ciągu 14 dni.

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl