Chcesz dokonać zwrotu
bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu!
Na zwrot/wymianę masz 14 dni od daty otrzymania towaru.
Odeślij go do nas na adres:
lniana moda
ul. Podgórna 14
87-126 Obrowo
tel. 502 029 690
biuro@lnianamoda.pl
Przyjmujemy również zwroty do paczkomatu: OOO01M
(ul. Warszawska 13, 87-126 Obrowo, na parkingu DINO)
Pamiętaj, aby do paczki dołączyć wypełniony formularz zwrotu.
Można skorzystać z w/w wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
PAMIĘTAJ, ŻE
Podstawowym warunkiem zwrotu lub wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym
(czysty, pozbawiony zapachu np. kremy, perfumy).
Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto maksymalnie w ciągu 14 dni.
Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
lniana moda
ul. Podgórna 14
87-126 Obrowo
tel. 502 029 690
biuro@lnianamoda.pl
lub paczkomat OOO01M
(ul. Warszawska 13, 87-126 Obrowo, na parkingu DINO)