Zwroty i reklamacje

 

Chcesz dokonać zwrotu 

bądź wymienić towar na inny, nie ma problemu! 

Na zwrot/wymianę masz 14 dni od daty otrzymania towaru.

Odeślij go do nas na adres:

 

lniana moda

ul. Podgórna 14

87-126 Obrowo

tel. 502 029 690

biuro@lnianamoda.pl

 

Przyjmujemy również zwroty do paczkomatu:  OOO01M

 (ul. Warszawska 13, 87-126 Obrowo, na parkingu DINO)

 

Pamiętaj, aby do paczki dołączyć wypełniony formularz zwrotu.

Można skorzystać z w/w wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

PAMIĘTAJ, ŻE

Podstawowym warunkiem zwrotu lub wymiany produktów jest odesłanie ich w stanie niezmienionym

(czysty, pozbawiony zapachu np. kremy, perfumy).

Pieniądze za zwrócony towar otrzymasz przelewem na wskazane przez Ciebie konto maksymalnie w ciągu 14 dni.

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.

 

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

lniana moda

ul. Podgórna 14

87-126 Obrowo

tel. 502 029 690

biuro@lnianamoda.pl

 

lub paczkomat OOO01M

 (ul. Warszawska 13, 87-126 Obrowo, na parkingu DINO)

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl